سوئی ناردرن گیس پائپ لائنز لمیٹڈ
ہماری امید ... بہتر مستقبل ...

تعارف


پروجیکٹس

پروجیکٹس

صبغت اللہ

جنرل منیجر (پروجیکٹس)

سوئی ناردرن گیس پائپ لائنز لمیٹڈ(SNGPL) پاکستان میں انتہائی تربیت یافتہ اور سرشار کام کی قوت جوکہ ایک متحرک مینجمنٹ اور محنت کی قیادت کی وجہ سےسب سے بڑی گیس کی یوٹیلٹی کمپنی کے طور پر کھڑی ہے۔ پروجیکٹس کا محکمہ کمپنی کا ایک اہم حصہ ہے۔ ابتدائی طور پر سوئی ناردرن کی تعمیر کا کام غیر ملکی کمپنیوں کی طرف سے کیا گیا۔ 1973 سے شروع ہونے والے، پروجیکٹس کے محکمہ نے ڈیزائننگ، خریداری اور ہائی پریشر ٹرانسمیشن لائنوں کی تعمیر اور آزادانہ طورپر منسلک سہولیات سنبھالیں۔

اپنے قیام کے آغاز کے بعد سے، پروجیکٹس کے محکمہ نے مختلف تعمیراتی کام شروع کیا اسائنمنٹس پروجیکٹ 1 سے شروع ہو کر پروجیکٹ 9 تک ہے۔ پراجیکٹ 8 کی تکمیل نے SNGPL کو اس قابل بنایا کے اپنی گیس کی صلاحیت بڑھ کر 1380 سے 1680 ملین کیوبک فٹ فی دن (MMCFD) تک پہنچ گئی۔پراجیکٹ 8- میں کل 690 کلومیٹر کی ٹرانسمیشن لائنز میں سے 8 "قطر سے 36" قطر تک بیچھائی گئی۔ پراجیکٹ 8 کی کل لاگت امریکی $ 160 ملین تھی۔ پراجیکٹ 9-کا مقصد موجودہ ٹرانسمیشن نیٹ ورک میں سے باداوں کاخاتمہ کرنا تھا، نظام کی اپ گریڈیشن کی طرف سے لوپ لائنز اور کمپریشن نظام اضافہ کے ساتھ۔ یہ ٹرانسمیشن پائپ لائنز 573 کلومیٹر پر مشتمل ہے جو کہ 12 "قطر سے 36" قطر تھی۔ پراجیکٹ 9 بجٹ کی کل لاگت امریکی $ 200 ملین تھی۔

پراجیکٹ محکمہ جدید تعمیراتی مشینری کے علاوہ، تعلیم یافتہ تجربہ کار اور قابل انجینئرز اور تکنیکی ماہرین سے آراستہ ہے۔ محکمہ نے ایک EPC ٹھیکیدار کے طور پر کئی پائپ لائن کی تعمیر کے منصوبوں کو قومی اور پاکستان میں کثیر القومی صارفین کے لیے مکمل کر لیا ہے۔ فی الحال M/s MOL کے مختلف پراجیکٹس پر کام کیا جا رہا ہے۔

اس وقت 42 "قطر21.85کلومیٹر کی تعمیرسرگرمیاں لوپ لائن میں جاری ہے۔ 24 "قطر 54.50کلومیٹر کوہاٹ ڈہکنی لائن میں بھی کام کی پیش رفت جاری ہے۔ یہ انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ پراجیکٹ کا حصہ ہےجو کہ145کلو میٹر کے 24 " قطر اور 38 کلو میڑ کے 10 " قطر قدرتی گیس ٹرانسمیشن لائنوں پر مشتمل ہے۔ یہ پراجیکٹ خیبرپختونخوا میں شمالی ذرائع سے اضافی گیس جذب کرنے کے لئے اور نظام کو آسان بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ منصوبے کی کل لاگت Rs.5,165 ملین ہے
اس پراجیکٹ کے بنیادی مقاصد ہیں:

  1. اضافی ناردرن گیس کی فراہمی لینے کے لئے جو کہ آنے والے سالوں میں دستیاب (160 MMCFD) ہو گی.
  2. سوئی ناردرن گیس کے نیٹ ورک کے شمال جنوبی حصے سے معکوس سمت میں اضافی گیس کی ٹرانسمیشن
  3. دو سمتی گیس کے بہاؤ کی لچک غیر متوقع حالات / ہنگامی حالات کا مقابلہ کرنے کےلیے۔
کمپنی 42 "قطر 153 کلومیٹر پائپ لائن کی تعمیر کے لئے ملک میں توانائی کی ضروریات کو آسان بنانے کے مقصد تحت آئندہ ایل این جی گیس کی درآمدات کے لئے ضروریات کو پورا کرنے کی منصوبہ بندی کے عمل میں مصروف ہے۔

 

Updated: 05-01-2017